niedziela, 12 sierpnia 2012

Podsumowanie budowy przyłącza wody

Wypowiedziałam się na jakimś forum, odpowiadając na pytanie: co dalej, po uzyskaniu warunków przyłączenia wody. Może warto takie zestawienie dodać i tutaj?

Kolejność po uzyskaniu warunków:
1. Projekt + uzgodnienia - tym powinien zająć się projektant.
3. Zgłoszenie.
4. Ustalenie wszystkiego z firmą wykonawczą.
5. Zgłoszenie rozpoczęcia robót.
6. Wykonanie przyłącza + pomiar geodezyjny.
7. Przyłączenie do wodociągu (u mnie wykonała to od razu firma, ale wydaje mi się, że jest to w gestii zgk). Na tym etapie bodajże powstaje protokół 'cząstkowy'.
8. Dokończenie formalności (opłaty + zgłoszenie wykonania robót do zgk).
9. Podpisanie umowy od odbiór wody.
10. Założenie wodomierza.
11. Wykonanie map przez geodetę (+ zgłosznia gedezyjne do odpowiedniego urzędu?).
12. Protokół jakiśtam (powykonawczy?).

Oczywiście, część prac może przebiegać równolegle. Punktami 5, 6, 7,11 zajmowała się u mnie firma wykonawcza, wykorzystując własne ścieżki, więc opis jest przybliżony, ale mniej więcej tak wygląda to u mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz