sobota, 23 marca 2019

Pierwszy motyl...

...w tym roku to cytrynek.
Właśnie siedzę przed kompem.
Rano ogarnęłam trochę chwastów i poszłam robić wiosenne porządki na naszej ulicy. Wygarnęłam 5 worów śmieci. Głównie pochodzących z budowy zlokalizowanej na początku naszej uliczki. Zatem worki ze śmieciami postawiłam właścicielowi pod drzwiami. Mam nadzieję, że się ucieszy.



 Ogólnie u nas we wsi dzisiaj dzień sprzątania wsi. Dobra akcja. Mam nadzieję, że będzie rozwijać świadomość, że to nie tak, żę 'wiatr śmieci posprząta' - jak usłyszałam od sąsiada (innego niż właściciel powyższych). Dużo pracy w narodzie, ale optymizm, że to się zmieni, mnie nie opuszcza.

2 komentarze:

  1. Ludzie dziwni są, nie umiem pojąć, dlaczego syfią wokół siebie. Parę dni temu wygrabiałam mech, przy okazji zamiotłam nawiane zeszłoroczne liście i śmieci na parkingu. Gdy wróciłam tam dziesięć minut później, na środku leżał świeży papierek po batonie... U nas to wiąże się z faktem, że większość domków jest wynajmowana przez przypadkowych ludzi, z właścicieli mało kto robi pod siebie. Ale są i tacy. Albo wyprowadzacze psów, co zbierają kupy do plastikowych worków, a potem je wrzucają w krzaki. Heh... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, a ja właśnie patrzyłam przez okno, jak jeden busem jadący wywala peta za okno, czyli pod nasz płot. Poszłam, pozbierałam, zaniosłam sądziadowi z prośbą o przekazanie.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

życie rodzinne (124) ogród (121) budowa (102) przetwory (31) marudzenie (28) plany (28) jojczenie (27) dywagacje (21) sso (20) filozofowanie (17) rośliny (17) dach (16) obserwacje (15) przyroda (15) zwierzęta (15) działka (14) mieszkanie (14) przyłącza (14) wnętrza (14) aranżacje (13) finanse (13) ogólne (13) życie na wsi (13) problemy (11) stan 0 (11) woda (11) covid19 (10) droga (10) nalewki (10) przepisy (9) sąsiedzi (9) kalkulacje (8) marzenia (8) okna (8) ptaki (8) wspomnienia (8) z netu (8) święta (8) ciocia dobra rada (7) prąd (7) bździuny (6) ogrzewanie (6) sądziad (6) absurdy (5) instalacje (5) kot (5) książki (5) radości (5) wiosna (5) zasłony (5) zdjęcia (5) zima (5) co ja robię tu? (4) elewacja (4) historycznie (4) kanalizacja (4) nie wiem co powiedzieć (4) politycznie tfu (4) sprawy wsi (4) wygrzebane z lamusa (4) łazienki (4) drzwi (3) fontanna (3) gaz (3) genealogia (3) inspiracje (3) kuchnia (3) odkrycia (3) pory roku (3) schody (3) wino (3) wyczytane (3) cuda natury (2) dokumenty (2) dom (2) energooszczędność (2) kompost (2) ku pamięci (2) ogrodzenie (2) pet challenge (2) piękne słowa (2) podłoga (2) przeprowadzka (2) ssz (2) wymiękam (2) zioła (2) a (1) bruki (1) dialogi (1) domek na drzewie (1) działania (1) kosopleciny (1) krupnik (1) muzyka (1) okolica (1) pogoda (1) poidełko (1) pytania bez odpowiedzi (1) reklama (1) strachy na lachy (1) szkoła (1) słowiańszczyzna (1) taras (1) tydzień Ziemi (1) wynajem (1) wypieki (1) z dialogów (1) zbiory (1) śmieci (1)