wtorek, 26 maja 2020

W pracy...

...wiadomo, pracuje się. Szczególnie dzisiaj jest jakiś taki napięty dzień. Spotkanie za spotkaniem, rozwiązywanie mnóstwa problemów, gaszenie pożarów w pięciu miejscach na raz. W tym wszystkim przytotowania do webinaru i one... ptaki.
Urządziły sobie dzisiaj istny pochód przede mną. Oczywiście na większość tylko popatrzyłam, ale złapałam jakoś:
- srokę:
 Potem latały jeszcze cztery. Dosłownie przed oknem i gdybym się wcześniej zorientowała, to może złapałabym jakąś w locie. Ale to jednak trzeba mieć refleks.

- dzięcioła zielonego:

 On naprawdę tam jest. Mniej więcej na środku zdjęcia. Oczywiście najpierw był przed chaszczami, ale zanim się ogarnęłam, potem zasłaniał mi wszytko płot, potem próbowałam z kuchni, potem znowu z pokoju. Wyszło jak zawsze.


- pleszka (a może samica kopciuszka):
Jest już stałym gościem. Widzę ją co chwilę. Czekam, aż złapię jakieś naprawdę fajne zdjęcie.

A zdjęcie pleszki przypomniało mi jeden dowcip:
- Czym się różni wróbelek?
- ???
- Tym, że ma jedną nóżkę bardziej.

Dowcip z serii abstrakcyjnych.

To jeszcze drugi:
- Czym się różni gołąb od 'zwłaszcza'?
- ???
- Tym, że gołąb lubi siadać na oknie, a zwłaszcza na parapecie.

1 komentarz:

  1. A ja myślałam o Tobie dzisiaj, jak siedziałam na działeczce, bo mamy tam poidełko dla ptaków i pojawiały się różne, ale tylko gołębia i kosa rozpoznałam. Próbowałam robić zdjęcia, ale efekt był mniej więcej jak u Ciebie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

życie rodzinne (124) ogród (121) budowa (102) przetwory (31) marudzenie (28) plany (28) jojczenie (27) dywagacje (21) sso (20) filozofowanie (17) rośliny (17) dach (16) obserwacje (15) przyroda (15) zwierzęta (15) działka (14) mieszkanie (14) przyłącza (14) wnętrza (14) aranżacje (13) finanse (13) ogólne (13) życie na wsi (13) problemy (11) stan 0 (11) woda (11) covid19 (10) droga (10) nalewki (10) przepisy (9) sąsiedzi (9) kalkulacje (8) marzenia (8) okna (8) ptaki (8) wspomnienia (8) z netu (8) święta (8) ciocia dobra rada (7) prąd (7) bździuny (6) ogrzewanie (6) sądziad (6) absurdy (5) instalacje (5) kot (5) książki (5) radości (5) wiosna (5) zasłony (5) zdjęcia (5) zima (5) co ja robię tu? (4) elewacja (4) historycznie (4) kanalizacja (4) nie wiem co powiedzieć (4) politycznie tfu (4) sprawy wsi (4) wygrzebane z lamusa (4) łazienki (4) drzwi (3) fontanna (3) gaz (3) genealogia (3) inspiracje (3) kuchnia (3) odkrycia (3) pory roku (3) schody (3) wino (3) wyczytane (3) cuda natury (2) dokumenty (2) dom (2) energooszczędność (2) kompost (2) ku pamięci (2) ogrodzenie (2) pet challenge (2) piękne słowa (2) podłoga (2) przeprowadzka (2) ssz (2) wymiękam (2) zioła (2) a (1) bruki (1) dialogi (1) domek na drzewie (1) działania (1) kosopleciny (1) krupnik (1) muzyka (1) okolica (1) pogoda (1) poidełko (1) pytania bez odpowiedzi (1) reklama (1) strachy na lachy (1) szkoła (1) słowiańszczyzna (1) taras (1) tydzień Ziemi (1) wynajem (1) wypieki (1) z dialogów (1) zbiory (1) śmieci (1)