piątek, 17 lutego 2017

Ile mamy kotów?

No ile?
Ja powiedziałabym, że żadnego. Przychodzi jeden rezydent, czyli Fifi, która już dorobiła się swoich mich, sypia u Poli w łóżku i dzisiaj udało się jej przespać do rana i nie musiałam się w nocy zrywać. Fifi jednak jest sąsiadów. Co bardzo mi odpowiada.
Wczoraj jednak Kota przyszła, najadła się, a tu nagle za oknem zaroiło się od jej kopii. 'Pukało w szybkę' jej dwóch wnuków i ich ciotka, czyli córka Fifi czyli Stella. Wszystkie bure. Stella jest cała mamusia, tylko ma oczy nie zielone a miodowe. Wnuki o nieznanych mi imionach są nieco (jeszcze) mniejsze i jaśniejsze.
W każdym razie koty przyszły, siadły na parapetach i tarasie i patrzyły się na nas takim wzrokiem, że... Otworzyłam okno tarasowe i z wielkim zdziwieniem obserwowałam jak koty - jakby nie było obce - pakują mi się do chałupy. Wlazły wszystkie. Do miski się nie dobrały, bo Fifi zaraz czuła się w potrzebie pokazania, czyje to. Wygoniłam tałatajstwo na dwór, wystawiłam im michę.
I co to teraz będzie? Nalot burasów? Jest jeszcze jeden buras - tatuś - i ostatnio pojawił się jeden czarnuch i drugi biało-czarny.
Jednego tylko nie wiem, co Fifi im wszystkim nawygadywała, że wszystkie pakują się nam do ogródka, a i - jak widać - do chałupy bez problemu.
Ratunku!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

życie rodzinne (124) ogród (121) budowa (102) przetwory (31) marudzenie (28) plany (28) jojczenie (27) dywagacje (21) sso (20) filozofowanie (17) rośliny (17) dach (16) obserwacje (15) przyroda (15) zwierzęta (15) działka (14) mieszkanie (14) przyłącza (14) wnętrza (14) aranżacje (13) finanse (13) ogólne (13) życie na wsi (13) problemy (11) stan 0 (11) woda (11) covid19 (10) droga (10) nalewki (10) przepisy (9) sąsiedzi (9) kalkulacje (8) marzenia (8) okna (8) ptaki (8) wspomnienia (8) z netu (8) święta (8) ciocia dobra rada (7) prąd (7) bździuny (6) ogrzewanie (6) sądziad (6) absurdy (5) instalacje (5) kot (5) książki (5) radości (5) wiosna (5) zasłony (5) zdjęcia (5) zima (5) co ja robię tu? (4) elewacja (4) historycznie (4) kanalizacja (4) nie wiem co powiedzieć (4) politycznie tfu (4) sprawy wsi (4) wygrzebane z lamusa (4) łazienki (4) drzwi (3) fontanna (3) gaz (3) genealogia (3) inspiracje (3) kuchnia (3) odkrycia (3) pory roku (3) schody (3) wino (3) wyczytane (3) cuda natury (2) dokumenty (2) dom (2) energooszczędność (2) kompost (2) ku pamięci (2) ogrodzenie (2) pet challenge (2) piękne słowa (2) podłoga (2) przeprowadzka (2) ssz (2) wymiękam (2) zioła (2) a (1) bruki (1) dialogi (1) domek na drzewie (1) działania (1) kosopleciny (1) krupnik (1) muzyka (1) okolica (1) pogoda (1) poidełko (1) pytania bez odpowiedzi (1) reklama (1) strachy na lachy (1) szkoła (1) słowiańszczyzna (1) taras (1) tydzień Ziemi (1) wynajem (1) wypieki (1) z dialogów (1) zbiory (1) śmieci (1)