sobota, 4 stycznia 2014

Łupek

Heh, marzył mi się kamień na podłodze. A tak, bo lubię. Zazwyczaj objawia się to w taki sposób, że noszę jakiegoś głaza w kieszeni*. Zaraziłam też Mi i teraz znosi różne dziwne okazy i trzyma w pokoju.
W każdym razie na kamień na podłodze raczej szansy nie widzę, ze względów finansowych, ale pooglądać można. Dziś na tapetę wzięłam łupek i w necie wygrzebałam takie ciekawostki, jak ornamenty (te akurat nie na podłodze) znalezione na stronie Rathscheck:



Na jakiejś ukraińskiej stronie znalazłam takie płytki (bodajże z Indii):
Ładne, choć trochę za ciemne. No i drogie. Przeliczając na nasze to jakieś 250 zł/m2.

Z kolei na jakimś forum znalazłam odnośnik do Floranova, gdzie najbardziej spodobały mi się
Ale też trochę za ciemne. Cena ok. 150 zł/m2 też trochę duża. Choć może się okazać, że gdy zaczniemy szukać na poważnie czegoś na podłogę, to ceny będą właśnie takie. I nawet jakiegoś sensownego gresu taniej nie znajdziemy. Zupełnie nie orientuję się w temacie cen. Kurde.

______________
* Choć ostatnio to akurat noszę jakieś dziwne orzechy znalezione w ogrodzie botanicznym. Podobne do orzecha włoskiego, ale jednak inne, trochę sercowate w kształcie. Przeszukiwałam neta, co to może być, ale nie znalazłam. Jakieś propozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

życie rodzinne (124) ogród (121) budowa (102) przetwory (31) marudzenie (28) plany (28) jojczenie (27) dywagacje (21) sso (20) filozofowanie (17) rośliny (17) dach (16) obserwacje (15) przyroda (15) zwierzęta (15) działka (14) mieszkanie (14) przyłącza (14) wnętrza (14) aranżacje (13) finanse (13) ogólne (13) życie na wsi (13) problemy (11) stan 0 (11) woda (11) covid19 (10) droga (10) nalewki (10) przepisy (9) sąsiedzi (9) kalkulacje (8) marzenia (8) okna (8) ptaki (8) wspomnienia (8) z netu (8) święta (8) ciocia dobra rada (7) prąd (7) bździuny (6) ogrzewanie (6) sądziad (6) absurdy (5) instalacje (5) kot (5) książki (5) radości (5) wiosna (5) zasłony (5) zdjęcia (5) zima (5) co ja robię tu? (4) elewacja (4) historycznie (4) kanalizacja (4) nie wiem co powiedzieć (4) politycznie tfu (4) sprawy wsi (4) wygrzebane z lamusa (4) łazienki (4) drzwi (3) fontanna (3) gaz (3) genealogia (3) inspiracje (3) kuchnia (3) odkrycia (3) pory roku (3) schody (3) wino (3) wyczytane (3) cuda natury (2) dokumenty (2) dom (2) energooszczędność (2) kompost (2) ku pamięci (2) ogrodzenie (2) pet challenge (2) piękne słowa (2) podłoga (2) przeprowadzka (2) ssz (2) wymiękam (2) zioła (2) a (1) bruki (1) dialogi (1) domek na drzewie (1) działania (1) kosopleciny (1) krupnik (1) muzyka (1) okolica (1) pogoda (1) poidełko (1) pytania bez odpowiedzi (1) reklama (1) strachy na lachy (1) szkoła (1) słowiańszczyzna (1) taras (1) tydzień Ziemi (1) wynajem (1) wypieki (1) z dialogów (1) zbiory (1) śmieci (1)