niedziela, 8 grudnia 2013

Życia rodzinnego...

...ciąg dalszy z dzisiaj...

U Mimona był kolega. Jak dla mnie super. Dzieciaki zajęte sobą, co dla mnie oznacza, że mam je 'zdjęte z głowy'. Nie każdy pewnie zrozumie, co mam na myśli, ale to nie ważne. Ważne, że dużo się dzieje bez naszego udziału.
Czas zabawy minął, po kolegę przyszedł tato. Kolega się ubiera, a Po zagaduje tatę opowiadając, co robili:
- '...i bawiliśmy się w chowanego... i w Angry Birds... i w rycerzy...' i w coś tam... i jeszcze w coś...
- 'I w co jeszcze się bawiliście?' - to tato kolegi Mi.
- 'I w słoneczko też się bawiliśmy!'

***

A to z cyklu uszczęśliwiania Mi:
- 'Pola zagrzać Wam herbatki?' (W dzbanku robię i już zimna była.)
- 'Tak. Ale mi nie grzej.'

1 komentarz:

  1. Jako, że to wpis już sprzed 4 lat i tak sobie myślę, że za kolejne parę to może nie do końca będzie jasne... zabawa w 'słoneczko' była (może jest?) seksualną zabawą gówniarzy. Akurat na fali we wszystkich mediach figurowała jako 'gorący temat'.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

życie rodzinne (124) ogród (121) budowa (102) przetwory (31) marudzenie (28) plany (28) jojczenie (27) dywagacje (21) sso (20) filozofowanie (17) rośliny (17) dach (16) obserwacje (15) przyroda (15) zwierzęta (15) działka (14) mieszkanie (14) przyłącza (14) wnętrza (14) aranżacje (13) finanse (13) ogólne (13) życie na wsi (13) problemy (11) stan 0 (11) woda (11) covid19 (10) droga (10) nalewki (10) przepisy (9) sąsiedzi (9) kalkulacje (8) marzenia (8) okna (8) ptaki (8) wspomnienia (8) z netu (8) święta (8) ciocia dobra rada (7) prąd (7) bździuny (6) ogrzewanie (6) sądziad (6) absurdy (5) instalacje (5) kot (5) książki (5) radości (5) wiosna (5) zasłony (5) zdjęcia (5) zima (5) co ja robię tu? (4) elewacja (4) historycznie (4) kanalizacja (4) nie wiem co powiedzieć (4) politycznie tfu (4) sprawy wsi (4) wygrzebane z lamusa (4) łazienki (4) drzwi (3) fontanna (3) gaz (3) genealogia (3) inspiracje (3) kuchnia (3) odkrycia (3) pory roku (3) schody (3) wino (3) wyczytane (3) cuda natury (2) dokumenty (2) dom (2) energooszczędność (2) kompost (2) ku pamięci (2) ogrodzenie (2) pet challenge (2) piękne słowa (2) podłoga (2) przeprowadzka (2) ssz (2) wymiękam (2) zioła (2) a (1) bruki (1) dialogi (1) domek na drzewie (1) działania (1) kosopleciny (1) krupnik (1) muzyka (1) okolica (1) pogoda (1) poidełko (1) pytania bez odpowiedzi (1) reklama (1) strachy na lachy (1) szkoła (1) słowiańszczyzna (1) taras (1) tydzień Ziemi (1) wynajem (1) wypieki (1) z dialogów (1) zbiory (1) śmieci (1)