wtorek, 3 grudnia 2013

Pogoda...

...zmienną jest.
Codziennie sprawdzam co nas czeka w najbliższych 16 dniach na portalu Twoja Pogoda. Codziennie wieści są inne. Ostatnio miało być poniżej zera przed czwartkiem, w czwartek miał spaść śnieg, ale temperatura miała wynosić nieco powyżej zera.
Dzisiaj po pracy wpadłam na moment na budowę. Ciut wcześniej niż zazwyczaj (o 17) i udało mi się zastać jednego z wykonawców. Ciemno już było i nic nie widziałam, ale przynajmniej sobie pogadałam co i jak.
Do czwartku chcą skończyć więźbę, przynajmniej na garażu, i przygotować szalunki, żeby w czwartek zrobić wieniec i konstrukcję lukarny. Piątek, sobota, niedziela - czas na tężenie, i od poniedziałku można by kończyć konstrukcję więźby nad domkiem. Myślałam sobie: "git, w czwartek trochę puści i będzie cieplej, to akurat, żeby murować". Zaglądam przed chwilą, a tu w czwartek będzie załamanie w drugą stronę. I tak coraz niżej i niżej, w następny czwartek w nocy miałoby dojść do -13 st.C.
Może jednak do czwartku znowu się coś odmieni?

2 komentarze:

  1. Zdążyli? (fifka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem. A od jutra mają być orkany czy inne huragany w Polsce. Ciekawe, czy nam czapka z domu nie spadnie.

    OdpowiedzUsuń